DutchRuneScapeForum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Het Nederlandse RuneScape Forum!
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Dringend en verschrikkelijk Belangrijk:Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
draakjeivo
Member
draakjeivo


Aantal berichten : 10
Registratiedatum : 15-08-11

Dringend en verschrikkelijk Belangrijk:Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Dringend en verschrikkelijk Belangrijk:Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Dringend en verschrikkelijk Belangrijk:Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptyma aug 15, 2011 8:40 pm

Ik zoek een clan met veel aardige mensen die samen party's gaan doen en dan skills samen gaan doen heeft iemand zo'n clan? mijn code:
- Usernaam:Draakjeivo
- Combat Level:55
- F2P/P2P:F2P
- Wat is er speciaal aan jou account:Geen hacks gebruikt en heb hem al 2jaar Very Happy , Best goeie skills en ik help anderen
Terug naar boven Ga naar beneden
Elite Sun




Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 16-08-11

Dringend en verschrikkelijk Belangrijk:Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dringend en verschrikkelijk Belangrijk:Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   Dringend en verschrikkelijk Belangrijk:Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emptydi aug 16, 2011 10:03 am

Voeg Elite Sun maar toe en kom naar het Clan Camp in World 10, voor invite.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dringend en verschrikkelijk Belangrijk:Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Clan gezocht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Regels voor het zoeken van een clan - Lees dit eerst voordat je post!
» ''Clan Discussies'' Regels!
» Tips voor het maken van een Clan
» Ik zoek Pk/Alch/Fish clan
» Regels voor Clan Promoten - Lees dit voordat je post!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
DutchRuneScapeForum :: Clans :: Zoek een Clan-
Ga naar: